2008年10月3日星期五

《新希望》

刚刚去见了电台的高层领导人,他的态度诚恳,知道我目前工作不顺心,说已和另一位高层商量,希望我能调到处理网页的部门,以新加坡国际广播电台的经验,加强该网的点击率,我也顺便弄清楚为何本地电台老是拒我于门外,根据他的解释是那些主管怕我过去后,会影响他们聘请新人,他说他会花一点时间跟那些主管解释,也希望我接受他帮我安排的新工作,好吧!我就去试试吧;况且是和前节目总监一起过去,好歹有个伴嘛!

6 条评论:

匿名 说...

They dont want you to be their DJ might be just because your voice is too nice to hear and nobody can compare with you.

匿名 说...

荣德的问题是太资深,优秀,那些主管怕你功高盖主.

匿名 说...

荣德,加油!

阿培 说...

連資深和優秀都變成了絆腳石 這個年代到底出了甚麼問題 無語~~~~~
無論如何 在廣播天空裡 在我們心目中 你是最好的

匿名 说...

YA LOR! => "荣德的问题是太资深,优秀,那些主管怕你功高盖主."

They are scared what. Always have DJs that cannot even speak proper mandarin over radio. Especially those for my age (young adults/teenagers). Thats why my Mandarin isnt good.

Are they trying to bring down the standard because they are afraid of employing experienced people?

匿名 说...

They are scared what. Always have DJs that cannot even speak proper mandarin over radio. Especially those for my age (young adults/teenagers). Thats why my Mandarin isnt good.
==> Office politics